Kom inte hit om du vill bli buren, du ser väl att jag är tung nog som det är

Den här dagen alltså.
Har haft det så otroligt bra och har träffat systra de mi, så vi åkte och tränade, hur kul som helst att träna med henne. Träningsvärken imorgon dock...
Sedan har jag äntligen fått svar och i stort sett suttit och gråtit av glädje för att allt det stora inte var något mer än ingenting. Allt är oförändrat, precis som det ska vara, som det måste vara.
Nu sitter jag på jobbet, ska nog börja jobba, suttit här sedan åtta, produktiv.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.