It's easy to be alone, it's easy to hate yourself when all your love is inside someone else

Sitter i min egen säng ikväll med en öl bredvid mig och en spotify lista som spelas på högsta volym.
Den här dagen har nog varit ganska värdelös, eller vår enda lektion har varit värdelös. Inte givande alls och hade hellre stannat kvar i den varma sängen jag tvingades lämna imorse...men men, ska väl inte klaga när jag ändå slapp sova själv liksom.
Kvällen spenderades sedan i stallet och gud vad jag avskyr att vara uppe i sadeln igen på "vanlig häst". Satt mest och tänkte "jag hatar ridning, jag hatar ridning" under lektionen. Usch, hatar att vara otrygg på hästryggen. Nu har det ändå gått två månader men det min panik i sadeln blir snarare värre än bättre. Men bara att kämpa vidare, får ju inte ge upp för då är det ju kört på riktigt. Och ännu mer kört med min plan med att bli ridande polis, dvs. sitta i sadeln på en "vanlig häst". Så synd att en inte kan rida islandshäst inom polisen....
Men nu ska jag klunka vidare på min öl och kolla på HIMYM och bara se fram emot en dag i stallet på Ekerö med min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.