everythings that kills me makes me feel alive

Första gången sedan innan nyår som jag faktiskt känt mig säker uppe i sadeln på storhäst, känns ännu bättre att det även var på en hopp lektion som verkligen inte längre är mitt favoritmoment. Och på min gamla favorit som jag vet kan kasta av en under hopplektioner. Känns bra. Känns som jag är på väg tillbaks till en säker plats i sadeln!

Och sedan är min studentklänning nu beställd! Problemet är väl bara att franska storlekar inte är som de vanliga storlekarna...men men, om senast nio dagar går den att hämta ut!

Kommentarer
Postat av: någon som bryr sig

hur mår du nu för tiden? <3

2014-06-14 @ 22:13:50
Postat av: annie

bara ville se hur du mår efter som du inte skrivit på länge.. hoppas verkligen att du mår bra!

2015-01-14 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.