and I don't want the world to see me, 'cause I don't think that they'd understand

Något säger mig att den här veckan inte är den bästa utav veckor.
Igår kom beskedet att Emil hittats död. Jag kan inte säga att jag kände honom eller så men han var en del av min barndom och det känns ju ändå. Han var ju någon jag och min lillebror en gång lekte med då våra föräldrar ibland träffades. Så alla tankar går till hans familj för stunden. Må han vila i frid.

Annars fortsätter min tisdag med dåligt humör och alldeles för mycket plugg och ett mående som sviktar men det här klarar jag! Redan planerat att ta ut all energi på annat imorgon så det inte finns energi kvar till sådant här!

Kommentarer
Postat av: M

kram

2014-03-18 @ 22:01:39
URL: http://awaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.