Stockholm 02 maj med vackert väder

Sitter på ett tåg på väg till skolan nu efter att ha sovit bort halva dagen i stort sett. Och natten och morgonen var ju knappt värda att vara vid medvetandet för och kvällen lär nog hålla samma standard. Så nu är det bara att hoppas på att eftermiddagen blir bättre.
Men ska åtminstone få träffa min lilla prins om bara några timmar vilket nog blir enda anledningen till att faktiskt orka ta mig upp ur sängen och ta sig iväg någonstans. Kommer nog frysa ihjäl där ute i stallet men det är det värt alla dagar i veckan.
Och imorgon är det fredag och helg så det blir en lunch dejt med Amanda för en enda lektion för att sedan se fram emot helgens äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.