And I felt alive as i drowned, as I drowned so beautiful

Idag har det varit en bra och en dålig dag. Men tänker ändå hålla fast i allt positivt för det är ju sådant man helst ska fokusera på.

Varit på DBT hela dagen och jag och min terapeft kom fram till att jag har börjat bry mig mer om att jag inte kan ta allt i världen utan ibland måste säga ifrån när det blir för mycket för mig. Och nu för första gången kan jag vara ärlig mot mig själv och andra och tillåter mig att backa och säga emot när jag inte vill ta mer. För jag orkar inte ta för mycket och vill sluta behöva ligga i fosterställning. Så idag sa jag väl i stort sett upp vänskapen med en för mig väldigt nära vän. Känns faktiskt bra att jag kan få backa undan, ta min egen tid och sådär. Men det var ju ändå en vän vilket var synd.
Efter DBT så mötte jag upp Mathilda för en promenad, fika och massa prat om allt och ingenting. Hur mysigt som helst och väldigt kul att få se henne igen!
Och sen har jag sedan skaffat ett gymkort då! Så hej polishögskolan ht2014 eller vt2015!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.