vad gör vi nu, varför sa du ingenting, varför lät du mig gå vilse, jag är så trött på stockholm

Idag har jag varit och träffat läkaren. Jag har tagit reda på varför jag så lätt svimmar eller får yrsel utav varma lååånga duschar. Lågt blodtryck var det här då. Ingen rolig eller konstig anledning där liksom. 
Jag var iväg och tränade en sväng. Gick sedan och köpte apelsin juice och godis på det. Mycket bra kombo på det där.
Jag har cyklat för första gången i år, tror jag. Kändes bra att cykla från gymmet istället för att ta bussen liksom.
Jag har börjat planera förändringar på vårt evenemang för vår skiva och hur vi dessutom ska kunna få folk att bli mer taggade på att komma. Och tänker ge mig själv och Joakim creed för det. Därför jag köpte godis säger vi....
Har suttit och skrivit på en packlista inför fjällen. Det är nummer tre. Hittar inte de andra liksom...
Och nu sitter jag och ska börja plugga till ett prov jag har imorgon. Egentligen borde jag sova. Kommer aldrig komma upp vid halv sex som jag måste göra imorgon annars. Men men, problem för framtids jag.
 
Så hej svejs på er. Ska börja uppdatera med roligare saker här framöver, inte massa tråkig text. Jag försöker lova det åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Cyklat för första gången i år?!
Det är i princip det enda jag gör här nere i Linkan ;)

Svar: Men min cykel är lite för ranglig för att kunna åka på när det är isigt ute :(
Sofia Olofsson

2014-02-12 @ 17:22:52
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.