Shout out to the dreams you'll chase Shout out to the hearts you'll break Nothing is gonna stop you now

Är nu i liften på väg upp med "Stick and stones" med Jónsi i öronen. Idag är kameran med mig i backen, inte det bästa fotovädret med dimma men så har det varit större delen av varje dag här uppe i norr. Men några fina bilder fick jag ju!!
Och igår var vi ute på skotertur hela eftermiddagen, hur mys som helst! Och nu har jag ju då åkt skoter för första gången och glömt bort att jag hade en vagn med Amanda och Alexander i bakom mig så jag gasade på lite mycket andra gången jag körde...^^ Och på vägen hem såg vi en hel renflock, inte varje dag man ser det i det vilda!!
Jag har det i alla fall fint här uppe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.