Och som ni lekte när ni var barn, och du stod givakt med din rygg rak och tog fyrahundra slag

Legat vaken i sängen sedan åtta tiden imorse och det enda jag lyckats åstadkomma var att kolla flygbiljetter och leka med kameran. Men ska inte klaga för bra har jag det här i min säng åtminstone.
Och igår satte jag min fot på gymmet för första gången. Inte alls bortkommen och hittade bara hälften av de maskiner jag tänkt arbeta med. Men men, nu har jag åtminstone varit där en gång vilket känns otroligt bra. Så det hamnar på gårdagens "stolt-lista". 
Snart ska jag dra mig till söder för lite jobb för att sedan fira en flicka från klassen och sedan kanske dra vidare med Amanda för lite häng i hennes scout lokal. Ser helt klart fram emot dagen.
Men tills vidare, ha det fint och ta hand om er själva!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.