och jag skäms för att säga att du är kvar i mig, skratta åt det, för då kommer jag kanske över det

Inatt tror jag det blir en ytterst sömnlös natt. Men jag knåpar på en spotify lista, igen.
Fått hänga med Simon i skolan, välbehövligt.
Fått träffa Carina och min grupp, välbehövligt.
Fått åka hem till Simon, välbehövligt.
Lyckats spendera en ytterst dålig dag väldigt bra ändå. För den spenderade tiden var ju långt ifrån dålig. Och jag tror verkligen på karma för stunden. För bra start på 2014 innebär en sämre period och där kom den lite från ingenstans. Fast den kröp ju på en i stort sett.
Och nu blir det en period av att mestadels sitta hemma i min säng för att jag inte kommer orka höra av mig eller ta kontakt med världen utanför fönstret. Eller så förvånar jag mig själv och gör tvärtemot vad jag alltid gjort när denna perioden kommit.
Väger upp inlägget med en bild.
Hej svejs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.