Och i vårt land så får man inte vara förmer, det här är Sverige, snälla gråt när ingen ser

Den här helgen har varit rörig, väldigt rörig, men så är det nog ibland!
Sitter i sängen, gör inte så mycket mer än att lyssna på musik och skriva lite med en gammal vän.
Sitter annars med en rejäl ångest och hatar lite på tillvaron för stunden och vill just nu bara fly hemifrån, typ exakt vart som helst, vill bara långt ifrån min gata just nu. Inte en bra kväll helt klart. Men det löser sig väl, som jag sagt till mig själv de senaste veckorna utan större framgång. Men men, man blir ju van.
Sitter annars och försöker peppa lite för kommande vecka, insåg typ precis att det händer i stort sett ingenting. Skola, stallet, kanske gymma, DBT, hälsa på gruppen, lite standard vecka typ.
Har i alla fall sällskap av dessa två vilket är fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.