men älskling vi ska alla en gång dö, vi ska alla en gång dö

Om exakt två dagar - den femte februari - skulle det varit fyra månader av ingenting. Idag börjar jag om från noll igen. Ingen höjdare helt klart men längtat och saknat det har jag ju faktiskt gjort. Men men, det är sådant som händer som sagt.
Har annars börjat lära mig spela "Mannen i den vita hatten" på piano och har lärt mig spela tre av tio sidor lite halvdant. Och sedan har jag tagit ut hunden på en lång promenad och nu sitter jag och kollar på serier och vill ha en stor kram av någon, eller mest utav fem personer men vem som helst hade fungerat också!
Meen nu ska jag hänga på tumblr resten av denna måndag!!

Kommentarer
Postat av: M

kraaaaam

Svar: <3
Sofia Olofsson

2014-02-03 @ 20:04:52
URL: http://awaay.blogg.se
Postat av: någon som bryr sig !

Vill bara sätta mig bredvid dig och ge dig en stor KRAM ! och jag vill bara säga att du inte är ensam jag är och har varit där så kan nog faktiskt säga jag vet hur det känns. <3

Svar: Tack du främling. <3
Sofia Olofsson

2014-02-03 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.