Go on and touch, don't think too deep in, don't be so scared of the things you love

Det här med att jag hade världens bästa helg är ju faktiskt något en kan skryta om lite.
Började hela helgen med BD kväll, hur mysigt som helst, jag mådde bäst. Rödvin och lucky strike och mina älsklingar Simon och Amanda men tillhörande underbart BD folk.

På lördagen var det ut igen med Mandisen för att träffa fint folk där med, bra kväll, lite diffus bara kanske. Sen vandrade vi hem runt fyra för att sedan sova.

Söndagen blev det bilfärd hela dagen med far, Amanda och Alexander. Så nu befinner vi oss i Lofsdalen med fint väder, bra skidåkning och lever på ett trångt varmt rum.

Så hej jag lever, jag mår väldigt bra, men nu blir det ut i backen!!

Kommentarer
Postat av: Okänd Våldtäktsman

Super sexig, jag vill ha dig inatt <3

Svar: Haha, Pavel <3
Sofia Olofsson

2014-02-26 @ 23:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.