För en ork som inte fanns, du sakna min, jag sakna din.

Idag har jag försovit mig när jag tog fel på en timme.

Idag har jag åkt tåg.

Idag har jag saknat ett soligt och lite gladare väder. Eller mest saknat en blå himmel.

Idag har jag ordnat upp med skolarbeten jag mest känner så här för.

Idag har jag åkt buss ute på landet.

Idag har jag pussat på världens bästa samt tagit fina bilder. Samt åkt av honom för andra gången i mitt liv vilket resulterade i det mest bekväma fallet någonsin. Det var på riktigt väldigt behagligt att falla av vilket det inte borde varit. 

Sen har jag tillslut återvänt till min säng igen.

Helt okej dag så där väldigt sammanfattad med bra bilder typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.