du kommer ångra dig, du kommer ringa mig, jag kommer ångra mig, jag kommer ringa dig

De senaste dagarna och de kommande dagarna går mest åt till panik över skolan och fritiden. Har alldeles för mycket i skolan som ska göras till just denna vecka. Två eller tre prov, en redovisning/inlämning och sedan de viktigaste av allt, gymnasiearbetet. Så mycket stress, så lite tid, så mycket förakt gentemot mina lärare som väljer att lägga allt denna vecka och inte veckan efter lovet då allting är mycket lugnare. Så valet att åka till gymmet trots att jag inte har tiden för det är mitt bästa beslut någonsin idag. Att få göra av med all ilska, frustration och sådant och bara koncentrera sig på en sak.
Trots att den här veckan är så kaotisk så det inte är sant tror jag den kan bli riktigt bra trots allt. Förra veckan innabar ju samma stress men var ändå oerhört bra med fika med Mathilda, stallet, utgång och allt annat fint som hände. Så satsar på att inte deppa ihop helt ändå och försöka hitta på saker att bryta av plgg stressen med!!
 
Men nu står duschen först på schemat och sen en dejt med min säng!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.