this is for the ones that stands, for the ones that tries again

Sitter hemma efter en mysig kväll i stallet.
Imorgon ska jag på halloween fest och spöka loss. Inte för att jag kommer vara särskilt läskig. Snarare gullig djurig eller vad man ska säga. Hoppas jag gör någon unge lika förvånad som jag lyckades förra året. Tveksamt. Inget lär slå den en timmes sminkningen. Nu har jag ju bara en tjugo minuters sminkning men det blir säkert kalas det med!
Nu ska jag kolla igenom tumblr med ett gammalt doctor who avsnitt som sällskap. Bättre blir det inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.