When you try your best but you don't succed, when you get what you want but not what you need

Idag är en bra dag. Har på bara en timme lärt mig så mycket om mig själv och varför jag gjort som jag gjort och haft problem med just det som alltid stått i vägen för mig. Är så skönt att förstå varför jag var som jag var och är som jag är, varför jag alltid haft det så. Men nu vet jag vad mitt problem är och kan nu jobba vider för att komma ur den dära onda cirkeln som jag lärt mig att leva i. Vill bara berätta för mitt ex hur glad jag är över att vi var tillsammans för genom den relationen har jag hittat mycket pusselbitar i mitt egna pussel men inte förens idag såg jag vad de visade och att jag ens hade dom. Dock lite stelt att slänga iväg ett sms eller något om det då vi inte längre har någon kontakt men om jag träffar honom någon gång måste jag tacka honom för allt. Låter halft som en kärleksförklaring inser jag nu, fast det kommer det aldrig att vara. Inte om det kommer från mig idag i alla fall.
Har även handlat 350 gram garn och har börjat sticks på vinterns halsduk då garnet till den första aldrig skulle räckt till så den repade jag upp.
Men åh, sån bra dag idag. Det känns som mina veckor sen förra helgen alltså. Åh. Länge sen jag såg saker så klart som nu.



Kommentarer
Postat av: M

Åh, fint att höra att saker börjar ordna upp sig!

Svar: <3
Sofia Olofsson

2013-11-26 @ 18:09:56
URL: http://awaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.