When I wake up I’m afraid, somebody else might end up being me

Har så otroligt mycket att göra nu hela den här veckan. Det är otroligt härligt för det är mycket bra saker. Tycks ha kommit in i en sådan tid nu. Förra veckan var likadan, och nu denna med. Det är skönt med sånna veckor med fina händelser och personer.
Och jag är så otroligt lättad över att fortfarande ha fyra veckor kvar på DBT efter den här veckan.
Och mycket tycks börja ordna upp sig, eller det vet jag väl inte egentligen men ja.
Imorgon ska jag gå upp tidigt, ge mig ut på en springtur, sen ska jag städa rummet för att sen bege mig till Kulturama gymnasiet och hälsa på en gammal klassvän och för att sedan möta upp Mathilda på en fika. Så peppad.
Men kanske dags att krypa ner i sängen och sova några timmar igen. Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.