we gonna keep on running until we see the sun

Sitter nyduschad i en helt ny bäddad säng och myser lite. Skulle verkligen sitta fint med en kopp varm choklad eller en kopp te och en kvällsfika.

Inatt så gjorde jag klar en ny bloggdesign. Är stolt över att jag fick den att bli som jag ville. Men den kommer inte upp nu, kanske om några dagar, beror helt på.

Ikväll kom jag i alla fall till insikt i ett val jag funderat över hela denna termin. Stanna kvar eller inte. Inget håller mig direkt kvar. Så jag ska inte stanna kvar länge till. Äntligen har jag fattat det beslutet. Vet att jag kommer tacka mig själv oändligt mycket över den grejen.

Och The Fray har släppt en ny singel. Gillar den, lite råare känns det som men tror jag bara inbillar mig det.
Och om bara 210 dagar tar jag studenten, och nu ska jag snart beställa studentmössa, vi bestämmer tema till skivan i veckan, väljer design på inbjudningen i helgen och sen är det mest bara väntan och planering. Åh, varför är det så långt dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.