that was when I rueled the world,

Snart är mitt första dygn som en vuxen person enligt lag avklarad.
Känns inte så mycket, känner mig varken äldre eller yngre än vad jag gjorde för 24 timmar sedan.
Haft en lugn men härlig dag idag. Slapp skönsången både i klassrummet och matsalen. Jag är bra som lyckas lura i samhälls läraren att jag inte fyllde år, hehe.
Efter skolan träffade jag fina Tobias som ville säga grattis. Fick en riktigt ball schal/halsduk med instickade dödskallar. Förstår inte att det ens går. Sedan åkte vi förbi Barkaby outlet och sedan fick jag åka med till Brommaplan så han råkade fastna i köerna, hihi. Fint att träffa min lille pojk.
Spenderade resten av kvällen i ett regnigt och kallt stall och myste med Birkir som var på ett enormt myshumör idag! Antagligen för att han har fått flytta från sin gamla box som han stått i några år nu till en ny. Iförsig, rpecis bredvid men fortfarande.
Sedan blev det firning hemma och nu är jag en systemkamera (porr) rikare, nikon D7100 (och lite annat smått och gott). Om jag fortfarande varit tillsammans med Hampus hade han varit avundsjuk, det var min första tanke när jag såg vilken modell det var. Märks att han snackade en hel del om den faktiskt!
Men nu ska jag krypa ner i sängen, kolla paradise hotel och svara på alla grattis som ramlat in under dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.