something we don't talk about, rather do without, and just hold the smile

Dagen efter stormen.
Har haft en riktigt fin helg. Först utgång med mina fina kaos-vänner för att dagen därpå träffa tre andra fina vänner för att kolla på "Doctor who" premiären ute i Tumba.
Helt klart en av de bättre helgerna jag haft på ett tag.
Nu är jag sängliggandes (bara oerhört trött för att gå upp) och kollar på tusen olika serier medans jag väntar på livet. Och så är man ledig imorgon, fast bara pågrund utav två möten men sovmorgon + vara hemma tidigare än jag borde, win win.
Och imorgon ska jag iväg och handla något riktigt ballt garn och börja sticka på en ny hallsduk. Började på en men garnet lär aldrig räcka till...
Men nu ska jag fortsätta med mitt serie tittande i väntan på att bron ska sändas ikväll.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: M

Åh fint att du tog tag i att börja sticka en halsduk efter att vi pratat o det! Ska nog lära mig att sticka jag med!

Svar: Vi kan bilda klubb och sticka och dricka te som gamlingar gör! ^^
Sofia Olofsson

2013-11-24 @ 16:55:42
URL: http://awaay.blogg.se
Postat av: M

åh, ja snälla! Kan vi inte göra det? Måste lära mig sticka först bara...

Svar: Det tycker jag vi gör då! :D Kan lära dig via skype någon dag! ^^
Sofia Olofsson

2013-11-25 @ 22:01:18
URL: http://awaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.