så ska jag minnas den där tiden då vi brann ihop

Nu är bloggen lite tommare.
Har raderat några hundra inlägg från min början här och det som blev kvar var bilder, musik, och vissa små texter som har någon form utav mening. Allt utan någon bättre mening rensades ut för att inte längre existera. Detta är något jag borde göra oftare helt klart.

Och ska pussla på en ny design. Hittade lite för många fel i designen vilket gav mig ytterligare en anledning till att pyssla om hela designen. Eller åtminstone rätta till så mycket som möjligt och ändra allt det jag tycker blivit lite fel.

En sak jag är förvånad över är hur många människor som klickar sig in här varje dag nu. Känns som att det är en hel del nya, känns lite läskigt att inte veta vilka dessa personer är men hej på er med. Och ska inte vara dum utan varnar er om min tristess, tankar och okreavitet här på bloggen så om ni tröttnar så är det ingen som blir förvånad. Lite skämt åsido sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.