no I'm not the one that I used to be lately, you meet me at an intresting time

Hej kära ni som vandrar in här varje dag.
Har inte så mycket att säga om mitt liv för stunden.
Jag uppdaterar mobilen, kanske därför jag sitter här?
På torsdag ska jag ut, dricka saft och det man gör när man är singel. Om ni vet vad jag menar. Maskerad är temat men är så osäker på vad jag kan vara. Kanske vanlig sjöman eller matros är väl de jag tänkt på men vi får se.
Ska börja sticka mig en hallsduk också! Dock tror jag inte jag har tillräckligt med garn för så som jag vill ha den..men det får jag lösa!
Vill fota en massa nu, trots att jag knappt vet hur en kamera fungerar men det är så mörkt och världen har ingen direkt charm för att ge mig någon inspration. Funderar på att åka ut till stallet men har inte direkt tiden till det, eller energin.
Roligt liv, men kanske ska börja fota små detaljer istället, gillar att ta närbilder, fånga det lilla i saker, som bilderna nedan, men det blir en annan dags problem för nu ska jag sova.
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.