jag försöker förvandlas, men jag går i repeat, och vår himmel är oskyldigt grå, som idag, som imorgon och som igår

Sitter och nystar upp ett garn, har precis sagt godnatt till Tobias och spelar spellistan som jag lyssnade på när jag åkte tåg en gång i tiden.
Saknar känslan av att ha någon nära just ikväll. Inget seriöst, helt kravlöst, bara ha någon att luta sig mot och hålla om liksom. En vän att prata med, kolla film, utbyta kloka meningar med. Det var länge sen jag hade en sån vän.
Men nu nattbabblar jag mest, ska göra mig en kopp te nu och försöka varva ner för att få någon sömn inatt. Blir svårt efter en hel eftermiddags sömn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.