Go on and touch, don't think too deep in, don't be so scared of the things you love

Haft en otroligt bra dag idag.
Tog mig en längre sovmorgon. Åkte iväg till Luma och träffade en gammal klassvän. Träffade hans vänner, lyssnade på när han och några andra jamade och sedan begav vi oss till ett av pianorummen och satt och spelade en del tills vi båda satte oss på tvärbanan mot Alvik.
Efter det åkte jag in till Slussen och träffade Mathilda och tog en fika med henne på slussens trängsta café. Otroligt mysigt. Glad att jag håller på att lära känna den flickan. Tiden bara fög iväg och från någon timme var flera timmar spenderade med henne. Mycket skratt och utbyte utav filosofi, böcker och allt annat därimellan.
Nu sitter jag hemma i en nybäddad säng. Kollar lite på American Horror Story och ska snart sova inför en dag i skolan imorgon.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: M

Det var mysigt att ses! :)

Svar: Det var otroligt mysigt! Ser fram emot att du flyttar tillbaks hit upp igen! ^^
Sofia Olofsson

2013-11-20 @ 22:05:29
URL: http://awaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.