allting kan gå i tu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar

Idag har det varit en vanlig dag i skolan. Tog fel på klockan 10:17 och 11:17 och blev sen.
Efter ett religions prov åkte jag vidare hem till Tobias. Sen gick vi iväg till blodbussen som var i Jakan idag och har nu tagit mitt första steg till att ge blod. Sedan satt vi och snackade en massa och sedan så kollade vi på massa olika sorters fallskärmshopp och pratade om hur många hopp man behövde för olika saker osv. Otroligt kul att träffa lille Tobias som iför sig inte är så liten men skit samma i det. Men sedan behövde jag rusa till tåget för att komma hem i tid.
Åkte till stallet, testade en ny häst eller ny för mig snarare, hon hade den krångligaste gallop jag varit med om. Henne kan jag tänka mig att arbeta mer med för hon kan man nog lära sig mycket på.
Sedan har jag bara chillat i sängen min. Börjat kolla lite breaking bad. Kollat två avsnitt, undrar lite när det blir så där intressant....men ska väl ge det en chans åtminstone.

Nu ska jag sova, det har jag sagt i två timmar till mig själv. Men nu ska jag försöka stänga av allt och bara sluta ögonen och somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.