Snurra min jord igen, radion spelar vår sång, och Stockholm livet öde, vi håller andan

Börjar se fram lite mot den här veckan nu.
Imorgon ska jag handla två julklappar med lillebror (inte alls sent ute), sedan träffa Tobias.
På tisdag är det julafton och mormor har fått permission för att komma hem och fira jul med oss, vilket ska bli hur fint som helst då hon är så otroligt saknad.
På torsdag ska jag till stallet för en liten tur på morgonen och sedan ska jag träffa Mathilda för att spendera lite kvalitetstid med henne och annat hemligt.

Och nu är jag på väg hem, trött som få och kommer inte sova så mycket inatt heller. Men det går att ta igen åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.