jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad

Idag har det som sagt varit ytterligare en julafton hemma på vår väg i torpet.
Mormor kom hem till oss och var hur fint som helst att träffa henne igen.
Ska inte klaga alls på den här dagen utan den var helt klart, kalas bra. Fick liksom en overall som jag önskar mig i typ 1,5 år. Hur mysigt som helst, kände mig liten igen.
Sen har jag tagit ännu ett steg närmare vuxenlivet då jag nu äger ett 16-delars bestick sett inklusive ett par salladsbestick i samma serie.
Riktigt fin julafton helt klart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.