Den vackraste stunden i livet var den när du kom, och allt var förbjudet.

Nu har jag jullov. Egentligen sedan igår men ändå.
Har fått förlängd tid på DBT och jag blev så otroligt lycklig över det. Var liksom så osäker på mig själv och allt och att inte heller veta att jag har en plats på Unga vuxna gjorde inget bättre. Satt och grät större delen av det "sista" mötet och båda kom fram till att det är bäst om jag får vara kvar ett tag till, tills allt är mer säkert. Jul är inte min favorit tid heller liksom. Låter det hemskt? 
Fick i alla fall den bästa tidiga julklappen genom den förlängda tiden hos min terapeft och fick även ett otroligt vackert halsband av henne. Är så glad att jag fick just henne som min terapeft. Hon är något helt extra liksom.

Och nu har jag handlat julklappar för några fler personer än innan, det känn fint det!
Och ikväll ska jag ut med delar av klassen som en julavslutningsutgång. Det blir mysigt.
Men nu hem och äta någonting då min näringsbrist är ett faktum.



Kommentarer
Postat av: M

finis

Svar: Puss <3
Sofia Olofsson

2013-12-20 @ 20:17:53
URL: http://awaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.