Cruel town, it's a cruel town, if you fall you stay down

Haft en fin helg och allt och nu ligger jag på Karolinska och väntar på röntgen nummer två för idag. Flög av hästen två gånger idag och de ska kolla upp så jag inte har fått någon förskjutning på två ryggkotor för då måste jag operera...like that was fun!
Men har folk att smsa med så är inte utan sällskap!
Och har nu sluppit stödkragen för ett tag och måste ha två sandsäckar istället men det är ju hur skönt som helst dock.
Nu ska jag fortsätta leva i min sjukhusrock och min sjukhusfilt på en bår medans jag förtär dropp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.