allting kan gå i tu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar

Ikväll är en sån där kväll då man bara vill gråta för att sedan gråta lite till.
Men man ska väl lyfta fram det positiva istället med att jag har styrkan även fast det var nära att den inte räckte till och kanske inte räcker hela natten. 
Men jag ska nog gömma mig under täcket ett tag tills jag måste möta världen igen. Får bli tumblr och min stark lista som får hålla mig sällskap där under.  
Och lögn nummer ett för dagen är nu dragen. Töntig jag är som räknar sådant.
Sitter och leker med en tändare. Vill ut. Vill bort, ut, göra något oväntat. Vad är skit samma just nu. Och planerna i helgen funderar jag på att ställa in helt och hållet. Skita i allt bara. Tror det skulle vara skönt. Inte för att jag kommer tycka det efteråt men det är lite skit samma nu. Konsekvenser tar man senare. Inte innan.

Kommentarer
Postat av: M

Vad är fel? ):
Vi får ta och ses när jag kommer hem, hitta på något kul/mysigt/vad som helst.
kram

Svar: En skit sak egentligen men tog väl sorg åt någon annan lite typ eller vad man ska säga.
Det ska vi verkligen!! Åh, ska bli så fint att ha dig tillbaks i Stockholm igen!! <3
Sofia Olofsson

2013-12-13 @ 19:18:18
URL: http://awaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.