Soul embarks and we fall into the darkness inside

Alltså denna fantastiska underbara musiker. Matt Corby. Hans röst är så underbar så jag dör lite varje gång jag lyssnar på honom. Bara att inse, han har en speciell underbar röst.

Ska snart boka biljetter till hans spelning den 25 juni då han kommer tillbaks till Stockholm för att spela återigen. Ni kan inte förstå glädjen när jag förra året inte kunde gå då det var 18 års gräns och den andra spelningen låg i Lund.. Men nu fan, nu ska jag åka och se honom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.