turning around,spining around, searching to find

Nu ska jag sluta med allt dåligt och börja med allt bra, mitt nya moto, får se hur långt det håller men ska ta mig en bit åtminstone och det är ju bra!
 
Idag har varit en bra dag, vaknade dock i kaos, hade rivit ner anslagstavlan, kastat bort kuddar och täcken, spillt ut ett vattenglas, dålig natt eller vad? Men annars har det varit fint faktiskt! Vart ute och fotade på en mysig skogstur också och har dessutom förbrukat mina sista besparingar så är pank till den 23, älska livet, bara 20 dagar kvar åtminstone haha!
 
Men om bara en stund ska jag ut på en spring tur och sen ska lillebror plåga mig med ett styrkepass så träningsvärk gånger tusen imorn, woop woop!
 


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.