I am alone, but I'm gonna run, I'm gonna run home

Har nog aldrig garvat så mycket som idag, och varit så töntig som jag varit idag heller. Har garvat sönder med min mor nu hela kvällen, inte ofta det händer heller.
Och mitt ex har flickvän nu, kul för honom, lite kul att alla tror att jag ska vara ledsen och sånt då haha, älskar allas förvånade ansikten idag! Det gjorde helt klart skolan bra mycket roligare!


Imorgon blir det fin dag, sovmorgon, två lektioner, möte med Helene och sen till stallet till kvällen.

Men nu är jag trött, riktigt trött. Saknar sommaren också.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.