when my heart told my head this time no, this time no

Just nu sitter jag och myser alldeles själv hemma ute i regnet.
Det var länge sedan jag var själv, liksom helt själv. Men det är skönt, kan bara se hur det kommer bli att flytta hemifrån. När jag har något fast jobb och något bättre liv ska jag ut ur detta hus och bosätta mig i någon mysig liten två i Sverige! Framtidsplaner är bra!
 
Men idag ska jag passa på att vara helt själv en kväll. Inte ofta jag får ha det så..
 
Men det är fint att ni fortfarande kollar in här lite då och då, puss på er!
Ska slänga upp lite bilder från Öland som jag har tankat ner på datorn. Sen ska några mammi fotat också upp!
 
xx

Kommentarer
Postat av: elin

Hej! du jag såg på din gamla blogg om en avicii tröja! vart köpte du den??? :D mejla mej är du snäll: [email protected]

2012-07-12 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En flicka på snart 18 år i d enna värld. Lever mitt liv i kampen på att ta mig ifrån min självskada och depression. Och på vägen lära känna mig själv.